باران
باز باران بارید... خیس شد خاطره ها...
مرحبا بر دل ابری هوا...
هر کجا هستی باش...
آسمانت آبی و دلت از غصه دنیا خالی
+ نوشته شده در چهارشنبه نهم فروردین ۱۳۹۱ ساعت 23:32 توسط نسیم
|
سلام امیدوارم بتونم وقت کمی از زندگی روزانتونا با این وبلاگ کوچیکم پرکنم امیدوارم بهم نظر بدید و اشکالات کارمو گوش زد کنید ممنون قربان شما نسیم