دلتنگ می شوم
گاهی دلتنگ می شوم
دلتنگتر از همه دلتنگی ها
گوشه ای می نشینم
و حسرت ها را می شمارم
و باختن ها را،
و صدای شکستن ها را…
نمی دانم کدامین امید را
ناامید کرده ام
و کدام خواهش را نشنیدم
و به کدام دلتنگی خندیدم
که این چنین
دلتنگم
دلتنگم،
دلتنگ …!
ناامید کرده ام
و کدام خواهش را نشنیدم
و به کدام دلتنگی خندیدم
که این چنین
دلتنگم
دلتنگم،
دلتنگ …!
لطفا در صورت پسندیدن مطالب با دادن نظر ما را نیز خوشحال فرمایید
+ نوشته شده در سه شنبه شانزدهم آبان ۱۳۹۱ ساعت 17:38 توسط نسیم
|

سلام امیدوارم بتونم وقت کمی از زندگی روزانتونا با این وبلاگ کوچیکم پرکنم امیدوارم بهم نظر بدید و اشکالات کارمو گوش زد کنید ممنون قربان شما نسیم